Meeste gestelde vragen - LotenStef.nl

Uw wachtwoord vergeten

Klik op www.lotenstef.nl en kies voor inloggen. Vul uw emailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Per mail ontvangt u dan meteen een nieuw wachtwoord.
Dit veelal lastige wachtwoord kunt u zelf weer wijzigen. Hoe? Zie tekst hieronder: uw wachtwoord wijzigen.

Uw wachtwoord wijzigen

Wijzig uw wachtwoord naar uw eigen bedachte wachtwoord zodat inloggen gemakkelijker werkt! 
Hoe kunt u uw wachtwoord wijzigen?
Log in met uw oude wachtwoord. U kunt dan bij mijn gegevens uw wachtwoord wijzigen in een eigen bedacht wachtwoord.

Uw gegevens wijzigen

Uw gegevens wijzigen bijv.uw:

  • Emailadres;

  • Naam, adres en woonplaats;

  • Telefoonnummer;

  • Enz.

Deze kunt u allemaal zelf wijzigen door in te loggen met uw emailadres en wachtwoord en dan bij mijn gegevens uw te wijzigen gegevens te veranderen.

Een bestelling plaatsen

Een bestelling kan als volgt geplaatst worden:

  1. U maakt een gebruikersnaam (is emailadres)  aan met een eigen bedacht wachtwoord;

  2. Wanneer u punt 1 heeft gedaan kunt u uw winkelwagentje gaan vullen;

  3. Heeft u uw winkelwagentje gevuld en uw wilt afrekenen klikt u op het winkelwagentje en gaat u verder met afrekenen;

  4. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren;

  5. U kunt een betalingsvoorkeur uitkiezen Klik hier voor meer uitleg over de verschillende betalingsvoorwaarden;

  6. Wanneer uw bestelling is uitgevoerd krijgt u dezelfde dag nog een mailtje met de order inclusief onze gegevens voor de eventuele betaling;

  7. Indien u kiest voor vooraf betalen dan graag bij uw betaling uw ordernummer vermelden (dit zorgt voor een snelle en soepele afhandeling);

  8. Als uw betaling is ontvangen krijgt u van ons een bevestigingsmailtje dat uw order binnen 24 uur wordt verzonden. 

  9. Heeft u na ontvangst nog enige op- of aanmerkingen dan horen wij die graag! Zie contactformulier-  Voor deze gegevens zie onze contactpagina

Zichttermijn

Wanneer u uw producten in huis hebt en er is toch een product die niet naar uw wens is dan kunt u dit tot 14 werkdagen na het ontvangen van de order nog kosteloos terug sturen wanneer u kiest voor een waardebon. Kiest u voor geld terug dan vragen wij u het retouneren zelf te betalen. Op deze wijze kunnen wij de verzendkosten aan de lagere kant houden. 

U kunt uw producten retour sturen door in uw account uw order op te zoeken en gebruik te maken van ons retoursysteem.

Een product zoeken

U kunt aan de rechterkant het zoekscherm gebruiken om de volgende onderdelen te zoeken

  1. Een omschrijving; bijv. merk of soort

  2. Een kleur;

  3. Een artikelnummer 

Maak gebruik van het zoekscherm en winkel nog makkelijker bij www.lotenstef.nl

Een opmerking of klacht doorgeven of misschien heeft u een vraag?

U kunt u opmerking of klacht door geven door middel van :

  • Contactformulier in te vullen

  • Email te sturen naar klantenservice@lotenstef.nl

  • Wij zijn telefonisch bereikbaar van donderdag  tot en met zaterdag van 10 tot 17 uur en op maandag t/m woensdag van 10 tot circa 13 uur.

    Voor verdere gevens zie de contactpagina.Vergeet bij het melden van een opmerking of klacht niet uw ordernummer te vermelden voor een makkelijke en snelle afhandeling.

Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen

Aantal verkeerd opgegeven! U heeft niet genoeg punten. Er zijn nog artikel(en) op voorraad! Toegevoegd aan de winkelwagen. lees meer › ‹ sluiten Filters worden geladen... Producten worden geladen... LotenStef.nl maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Akkoord